czwartek, 12 grudnia 2013

Zobaczcie jak zrobić bardzo łatwo kreskę eyelinerem ;)


 

10 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie ufam Miss Sporty bo strasznie te produkty podrażniają mi oczy : (
    Bardzo ładne kreski ; )
    +jak masz ochotę zapraszam do siebie ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem do łatwej kreski wystarczy dobry eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie , mozna miec najlepszy eyeliner ale on za ciebie dobrej kreski nie zrobi ;) Tylko twoja wprawa w ich malowaniu

      Usuń
    2. ja sie nie zgodze. Ja kupowalam cover gir eyeliner i byl tragiczny, ale chanel eyeliner to ja malowalam kreski gorzej niz tym tanszym ( roznica ok 20 dolarow ) , ale potem kupilam l'oreal no i powiem szczer<e tylko wprawa pozwoli na ladna kreske

      Usuń
  3. hej, mam pytanie, czy używając podkładów nie zauważyłaś tego że masz gorszą cerę? Nie masz pootwieranych porów?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny filmik, w ogóle jesteś tak śliczna, urocza i naturalna, że oglądanie ciebie to czysta przyjemność :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kreski ;** Moja koleżanka też ma ten eyeliner i jest z niego zadowolona. Ja mam z Wibo ;;

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie w ten sam sposób robię swoją kreskę, ale bez wcześniejszego nakładania cienia ;) robię sobie kreskę, jaskółkę, a potem maluje puste pole ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny filmik :) Uwielbiam Cię oglądać
    na pewno dzięki temu filmikowi wyjdą mi dużo lepsze kreski ;)
    pozdrawiam i czekam na kolejne filmiki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie żałuję, ale w kresce wyglądam NAJGORZEJ NA ŚWIECIE. Naprawdę nie znam drugiej osoby, która wyglądałaby w kresce tak fatalnie jak ja. Próbowałam już tyle wersji, tyle kolorów, że to w głowie się nie mieści !!!! Jaka szkoda!

    OdpowiedzUsuń